پورتال acterss
ترفندهایی برای نجات از گرمای تابستان/ "عناب"، کولر و خنک کننده طبیعی بدن
12 مرداد 1395 ساعت 11:44 | بازديد : 109 | نويسنده : | ( نظرات )
یک متخصص طب سنتی گفت: افراد با مصرف شربت، دمنوش های خانگی و برخی میوه ها می توانند انرژی خود را در تابستان تامین کرده و بدون کولر خنک بمانند.

لینک خبر

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


وقتی شبکه "من‌وتو" تلاش دارد "سگ" را به خانه ایرانیان وارد کند!
12 مرداد 1395 ساعت 11:43 | بازديد : 124 | نويسنده : | ( نظرات )
از مهمترین اهداف شبکه های ماهواره ای ترویج فرهنگ منحط غرب است. فرهنگی که هیچگونه سنخیتی با فرهنگ اصیل ایرانی ندارد.

 

در همین راستا شبکه بهائی من‌وتو با تولید برنامه هایی مخرب، تلاش دارد لباس پر زرق و برق مدرنیته را بر قامت فرهنگ ایرانیان بپوشاند و از این رهگذر، اهداف مدیران پشت پرده این شبکه را محقق سازد.

 

نگهداری حیوانات در خانه از این موارد است. این شبکه تلاش دارد داشتن یک حیوان خانگی را برای ایرانیان به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل کند.

 

با توجه به اینکه ایرانیان تحت تاثیر فرهنگ اسلام که در سراسر ایران غلبه دارد، با محدودیت هایی برای نگهداری این حیوانات به خصوص سگ مواجه هستند، این شبکه در گام نخست با کمک گرفتن از حس حیوان دوستی و بی گناهی این موجودات، با مغالطه ای آشکار نجس بودن سگ را غیر منطقی جلوه می دهد. پرواضح است که این حکم اسلام برخاسته از آیات و روایاتی است که مورد اتفاق همه مسلمانان می باشد و همان خدایی که این موجود را خلق کرده، به دلائلی آن را نجس معرفی نموده که بر همه مسلمانان لازم است از این حکم الهی تبعیت نمایند.

 

همانگونه که در این فیلم مشاهده می کنید، در این برنامه سعی شده که سگ را برای درمان بیماریهای روحی و روانی مؤثر بداند. بی تردید این باور که با کمک حیوانات مشکلات روحی را برطرف نمائیم، منجر به از بین رفتن خانواده و جامعه خواهد شد؛ زیرا تحمل یک حیوان که توان مخالفت نداشته و کاملا دست آموز انسان است، به مراتب راحت‌تر از تحمل یک انسان است که ممکن است در مسائلی با او دچار اختلاف شویم. اما آیا از بین رفتن کیان خانواده و جامعه و رهاشدن پروسه تربیت فرزندان می تواند هزینه خوبی برای آزادی فردی انسان باشد؟!

 

نکته جالبی که در این برنامه دیده می شود گافی است که مجری برنامه می دهد. در خلال صحبت های مهمان برنامه، مجری از وحشت همکار خود از حیوانات پرده برمیدارد و البته خیلی زود تلاش می کند آن را جبران کرده و حرف را عوض کند؛ واقعا کسانی که خودشان از داشتن حیوان خانگی پرهیز می کنند و از آن ترس دارند، چگونه در فکر این هستند که مردم ایران را با حیواناتی مانند سگ و گربه آشتی دهند؟!

 

ضروری است خانواده های ایرانی با آگاهی کافی، از نفوذ چنین تفکرات و فرهنگ های باطلی که نتیجه ای جز فروپاشی نظام خانواده و تربیت نادرست کودکان ندارد، اجتناب ورزند.

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


بازی پیچیده شبکه جم با روان مخاطب ایرانی
12 مرداد 1395 ساعت 11:43 | بازديد : 230 | نويسنده : | ( نظرات )
آیا برندهایی که شبکه GEM از آنها نام می‌برد مانند برخی تهیه‌کنندگان سیما، به خاطر تعرفه‌ پایین این شبکه ماهواره‌ای همکاری‌شان را با آن آغاز کرده‌اند؟! در سکوت وزارت صنعت، معدن و تجارت این سؤال‌‌ها بی‌پاسخ مانده است.

 

کمک به تولید ملی؛ وظیفه رسانه ملی

دولت‌ها تلاش می‌کنند مردم کشورشان را به مصرف تولیدات داخلی تشویق کنند تا از این طریق با کاهش وابستگی به واردات، ضمن کاهش حجم واردات کشور، به صنعت ملی کمک شود و با افزایش حجم تولیدات، میزان اشتغال بالا برود و چرخ صنعت به چرخش در آید.

 

از این رو تولید و پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیونی با رویکرد ترغیب مصرف‌کنندگان برای خرید کالای تولید داخل کشور و کمک به اقتصاد ملی تقریباً در همه شبکه‌های تلویزیونی ملی دیده می‌شود.


در دنیا نیز شبکه‌های خصوصی با همین رویکرد و البته کسب درآمد از طریق پخش آگهی‌های بازرگانی، کالاهای کشورشان را تبلیغ می‌کنند. در میان شبکه‌های داخلی صداوسیما نیز شبکه پنجم سیما دو سالی می‌شود که مأموریت اقتصادی یافته و با گسترش برنامه‌های اقتصادی‌اش عملاً به شبکه‌ای تخصصی تبدیل شده است که در آن اقتصاد خرد و کلان و همچنین وضعیت تولیدات کلی بررسی می‌شود.


چندی پیش نیز رئیس سازمان صداوسیما از ایجاد شبکه‌ای تلویزیونی برای حمایت از صنایع کوچک خبر داد و گفت: در این شبکه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط انعکاس می‌یابد و سازمان صدا و سیما از این کار فعلاً مقصود درآمدزایی ندارد و به دنبال آموزش، فرهنگ‌سازی و توجه به تولیدات بومی است.


 
شبکه رادیویی اقتصاد نیز که از شبکه‌های پر طرفدار رادیویی نیز به شمار می‌رود به طور تخصصی در زمینه اقتصاد ملی فعالیت دارد و بخش عمده‌ای از برنامه‌هایش نیز به حمایت از تولیدات داخلی اختصاص دارد.

 

در این بین مشخص‌شدن نیت یک شبکه ماهواره‌ای برای پرداختن به تولیدات ایرانی و برندهای مهم تجاری در ایران، در هیچ کدام از این قالب‌ها نمی‌گنجد. شبکه «GEM» که از چند سال پیش تبلیغ کالاهای تجاری ایرانی را آغاز کرده بود، با راه‌اندازی برنامه‌ای به بررسی برندهای مشهور ایرانی و تشویق بینندگانش به خرید کالاهای تولید داخل می‌پردازد!


GEM دایه مهربان‌تر از مادر!

در دولت قبل صحبت از ارائه مجوز به برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای برای فعالیت در داخل ایران به میان آمد. ولی در اسامی شبکه‌هایی که گفته می‌شد از وزارت ارشاد اجازه فعالیت و ایجاد دفتر در داخل گرفته‌اند، نامی از شبکه GEM دیده نمی‌شود.


با اینکه رفتار این شبکه ماهواره‌ای به گونه‌ای است که بسیاری از بینندگانش دچار شک و شبهه می‌شوند که آیا GEM بدون هماهنگی با داخل کشور نمی‌تواند این فعالیت‌ها را انجام دهد، ولی رویکرد‌های سیاسی و فرهنگی این شبکه در تضاد آشکاری با سیاست‌های نظام اسلامی است. به همین دلیل است که پرداختن این شبکه به برخی از موضوعات فرهنگی و اقتصادی داخل ایران سؤالات زیادی را درباره ماهیت این شبکه به همراه داشته است.


تولید برنامه«برند برتر» در شبکه GEM یکی از همین تناقض‌ها است. در این برنامه برندهای مشهور تجاری در ایران معرفی می‌شوند، از بینندگان شبکه خواسته می‌شود تا نظرشان را درباره بهترین برند‌های ایرانی در زمینه‌های مختلف از پوشاک گرفته تا مواد خوراکی، رستوران‌ها و فست‌فود‌ها را به این شبکه پیامک بزنند.


 
GEM پیش از این به طور مستقیم برخی از برندهای مشهور ایرانی را از جمله یک برند قدیمی تولید شامپو به طور مستقیم تبلیغ کرد و حتی در یکی از مجموعه‌های تلویزیونی ترکی که پخش کرده بود با تغییر نام شخصیت زن این سریال به نام برند ایرانی، تبلیغ غیرمستقیمی نیز از آن تولید‌کننده شامپو داشت. حالا در حرکتی که جای آن شاید خیلی زودتر از اینها باید در شبکه‌های داخلی کشورمان می‌بود، این شبکه دست به معرفی برندهای ایرانی‌زده است.


هنوز مشخص نیست منفعت مستقیم GEM از این کار چیست، اما حداقلش این است که این شبکه خود را بیش از قبل به بینندگان داخل ایرانش نزدیک می‌کند و حتی فضا را مانند آنچه در سینما به وجود آورد، به سمت دو قطبی‌شدن می‌برد که برخی‌ها را طرفدار آزاد شدن همکاری فرهنگی با ماهواره کرد و اکنون بحث بر سر تغییر قانون استفاده از ماهواره پیش آمده است.
 

به نظر می‌رسد در این بین برنامه‌سازان شبکه تلویزیونی پنج سیما و شبکه‌ای که قرار است در آینده با هدف کمک به صنایع کوچک ایجاد شود، می‌توانند روشی را که یک شبکه ماهواره‌ای در پیش گرفته است به نحوی دیگر در معرفی تولیدکنندگان ایرانی و محصولات برتر تولید کشور به کار ببرند؛ روشی که در آن خود مردم کالای برتر ایرانی را به هموطنانشان معرفی می‌کنند.

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


شبکه ای که برای من و تو نیست
12 مرداد 1395 ساعت 11:43 | بازديد : 127 | نويسنده : | ( نظرات )
شبکه به اصطلاح من و تو که با بودجه دولت انگلیس و با حمایت اربابان رسانه ای بی بی سی شکل گرفت. از همان ابتدا آرشیو بی بی سی فارسی در اختیار این شبکه قرار گرفت.
در این شبکه حرفهایی زده می شود که دست اندر کاران شبکه بی بی سی فارسی به علت خبری بودن شبکه نمی توانند اینگونه آن را مطرح کنند.
همان طور که می دانید بین مردم ایران و انگلیس و آمریکا از دیرباز اختلاف و دشمنی در حد بالایی وجود داشته است.با این حال اینکه یک شبکه در انگلیس برنامه فارسی زبان ساخته و پخش می کند و ادعای حمایت از مردم ایران را دارد تعجب مخاطبین را برانگیخته است.
 چیزی که عیان است دو نظریه است:
دست اندر کاران فارسی زبان این شبکه که حقوقشان را از دولت انگلیس می گیرند در موقع اقامت در انگلیس قسم یاد می کنند که به این کشور و سیاست های آن هیچگونه خیانتی نکنند. حال با این وجود اگر این افراد عرق ملی خود را حفظ کرده باشند و به فکر مردم ایران باشند و بخواهند به نفع مردم ایران برنامه اجرا بکنند و دشمنی های دولت انگلیس و آمریکا را در مورد مردم ایران بر ملا کنند مسلما به کشور و دولت انگلیس خیانت کرده اند زیرا از آنها حقوق می گیرند و نباید نمک بخورند و نمکدان را بکشنند.
اما صورت دیگری نیز وجود دارد و آن این است که این افراد به دلایل مختلف که یکی از آن ها تامین زندگی آنها توسط دولت انگلیس است برای انگلیس کار کنند و منافع دولت و مردم ایران را زیر سئوال ببرند که در این صورت نیز به هم وطنان خود و به کشور خود خیانت کرده اند.
چیزی که عیان است این است که این افراد در هر دو حال خائن هستند و تاریخ به ما می گوید به خائنین در هیچ زمینه نمی شود خیانت کرد.

اما مطلبی در مورد شبکه ای که برای من و تو نیست.

چندی است شبکه‌ای با نام «من و تو» در عرصه رسانه‌های فارسی زبان شروع به کار کرده است. این شبکه که گفته می‌شود به شرکت تلویزیونی مرجان (Marjan Television Network) تعلق دارد، کار خود را رسماً از تاریخ ۶ آبان ۱۳۸۹ برابر با ۲۸ نوامبر ۲۰۱۰ و از مرکز لندن بر روی ماهواره هاتبرد آغاز کرده و دارای دو کانال ماهواره‌ای «من و تو ۱» و «من و تو ۲» می‌باشد. شبکه اول در همان تاریخ و شبکه دوم با کمی تأخیر در آذر ماه به روی آنتن رفته است.

 

 شرکت تلویزیونی مرجان از سال ۲۰۰۹ با هدف راه‌اندازی و توسعه سری شبکه‌های فارسی زبان جدید در دنیای رسانه تأسیس شد. تا کنون فقط شبکه «من و تو» توسط این شرکت تلویزیونی افتتاح گردیده که برنامه‌های آن در استودیوی اصلی شهر لندن ضبط و پخش می‌شود.

 

 طبق آنچه در وبسایت این شرکت می خوانیم هدف از تاسیس این شبکه ایجاد یک کانال پویا، متنوع و سرگرم کننده برای جوانان می باشد. به این منظور برنامه های آن در

 

” این شبکه ی ۲۴ ساعته تعداد مشخصی مستند را که توسط تهیه کنندگان آن انتخاب، دوبله و زیرنویس شده اند پخش می کند. این طور به نظر می رسد که این کار نوعی کپی برداری از برنامه های مستند BBC است. “

 

استودیوی اصلی شهر لندن ضبط و پخش می شود.

 

 در مورد حامیان این شبکه به طور مشخص اطلاعی در دسترس نیست، چرا که در این شبکه هیچ گونه تبلیغات تجاری یا اسپانسر مالی دیده نمی شود و هر آنچه که هست در پشت پرده باید باشد.

 

 

 

گمانه زنی های صاحب نظران تا آنجا پیش می رود که برخی گوگوش (یکی از خوانندگان خارج از ایران) را حامی مالی اصلی این کانال می دانند. البته گواه این افراد پخش برنامه های آکادمی موسیقی این خواننده از کانال من و تو می باشد که به نظر نویسنده بی پایه می نماید و فقط در حد گمانه زنی است.

 

 نظریه دیگری هم مبنی بر حضور موثر BBC به عنوان پشتیبان مالی و فنی از این شبکه وجود دارد. به گفته این افراد به دلیل پخش برنامه های هر دو شبکه از لندن با یک هدف خاص و همچنین وجود برخی افراد با سابقه کار در BBC در شبکه من و تو می تواند دلایل کافی بر این ادعا باشد که BBC یکی از حامیان مالی و معنوی «من و تو» می باشد.

 

گروه دیگری این شبکه را به انجمن حمایت از بهایی ها در لندن نسبت می دهند و می گویند که از آنجا پشتیبانی مالی صورت می گیرد.

 

البته دلایل این افراد نه حمایت مستقیم این نهاد از شبکه من و تو است بلکه رویکرد ضد دینی برخی از برنامه های این شبکه است که عمدتا هم سیاسی می باشند. آنها برنامه هایی مثل «اتاق خبر» و «دکتر کپی» را گواهی بر این ادعای خود قرار می دهند.

 

 به عقیده نگارنده تمام نظرات ذکر شده، در حد حدس و گمان بوده و آنچه مشخص است وجود شبکه تلویزیونی مرجان به عنوان تنها حامی رسمی و دارنده کانال «من و تو» می باشد. شرکتی که جز یک سایت اینترنتی دیگر اطلاعاتی از آن در دست نیست و صاحبان آن هم مشخص نمی باشند که این خود گمانه زنی های مذکور و برخی شایعات را قوت می بخشد.

 

 این پرسش را هم باید به تمام شبهات مطروحه اضافه کرد که هزینه های هنگفت این شبکه برای

 

” به دلیل عدم پخش تبلیغات این را هم باید افزود که این شبکه هیچ گونه بازگشت سرمایه ای را برای حامی یا حامیان احتمالی اش ندارد و به عنوان یک سرمایه گذاری یک طرفه باید به آن نگاه کرد. “

 

پخش برنامه های ۲۴ ساعته خود آن هم از دو کانال مجزا از چه راهی تامین می شود. به دلیل عدم پخش تبلیغات این را هم باید افزود که این شبکه هیچ گونه بازگشت سرمایه ای را برای حامی یا حامیان احتمالی اش ندارد و به عنوان یک سرمایه گذاری یک طرفه باید به آن نگاه کرد.

 

 آنچه شبکه من و تو را از بقیه رقبای فارسی زبانش متمایز می کند کیفیت در پخش برنامه ها، تنوع و گستردگی موضوعات و پخش ۲۴ ساعته برنامه ها به صورت برنامه ریزی شده و مدون می باشد.

 

 رویکرد «من و تو» را در راستای جذب مخاطب می شود این گونه بررسی کرد که این شبکه علاوه بر جذب مخاطب جدید به دنبال جمع کردن بینندگان به اصطلاح ریزش کرده شبکه های دیگر فارسی زبان از قبیل فارسی ۱ نیز هست. چرا که می بینیم علاوه بر برنامه های اصلی این شبکه، فیلم ها و سریال هایی هم برای آن دسته افرادی پخش می شود که از تنوع کم برنامه های فارسی ۱ و شبکه های مشابه خسته شده و یا به دلیل آشکار شدن مسائل غیر اخلاقی آن ،از دیدن آنها سر باز می زنند.

 

 به طور کلی برنامه‌های این شبکه به دو کانال من و تو ۱ و من و تو ۲ محدود می شود.

 

 از «من و تو ۲» فقط مستند های تلویزیونی پخش می شود. موضوع این مستندها اغلب سرگرم کننده، علمی، ماجراجویانه، تاریخی و تخیلی است. این شبکه ی ۲۴ ساعته تعداد مشخصی مستند را که توسط تهیه کنندگان آن انتخاب، دوبله و زیرنویس شده اند پخش می کند. این طور به نظر می رسد که این کار نوعی کپی برداری از برنامه های مستند BBC است. تنوع در موضوع مستندها گواه بر این است که سعی در ارضای هر نوع سلیقه ای را دارد تا جایی که بینندگان علاقمند به مباحث سیاسی نیز از آن بی بهره نمانده اند.

 

 اصلی ترین برنامه های شبکه ی من و تو را در کانال ۱ آن باید جستجو کرد. تهیه برنامه‌های زنده، گزارش های مستند، برنامه

 

” ۱. استفاده از مجریان و دست‌اندرکاران ایرانی و جوان ۲. فرهنگ اروپایی به جای فرهنگ اصیل ایرانی ۳. چاشنی سیاست در برنامه ها “

 

های خبری، طنز و خرید حق پخش TV Show هایی با انواع موضوعات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی و همچنین پخش فیلم‌های سینمایی و سریال را می شود اصلی ترین اهداف تهیه کنندگان این شبکه دانست.

 

 از اصلی‌ترین مشخصه‌های این شبکه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 ۱. استفاده از مجریان و دست‌اندرکاران ایرانی و جوان

 

 این امر مسبوق به سابقه بوده و نمونه استفاده از نیروهای جوان را می‌توان در تلویزیون BBC Persian مشاهده کرد. در وب‌سایت اینترنتی شبکه من و تو، لیستی از افراد استخدام شده در این شبکه به چشم می خورد که همه آنها ایرانی هستند و با نگاهی به کارنامه کاری هر کدام از آنها می‌توان فهمید که بیشتر آنها دانشجو بوده‌ و یا در حال تحصیل در یکی از دانشگاه‌های انگلیس می‌باشند.

 

 در بعضی برنامه ها ،ترکیبی از مجریان فارسی زبان و انگلیسی زبان به چشم می خورد. اکثر آنها مقطع کارشناسی را در ایران گذرانده و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته‌اند و بعضاً دیده می‌شود که مدرک تحصیلی آنها ربطی به حرفه کنونی شان ندارد؛ البته در میان آنها می‌توان کسانی را یافت که توسط شرکت تلویزیونی BBC آموزش‌های خبرنگاری و مجری‌گری دیده‌اند؛ لذا این امر، فرضیه تحت حمایت بی‌بی‌سی بودن این شبکه را بیش از پیش قوت می‌بخشد.

 

 ۲. فرهنگ غربی به جای فرهنگ اصیل ایرانی

 

 اگر از لحاظ رفتار، نحوه صحبت و نوع پوشیدن لباس مجریان و همچنین انتخاب موضوع برنامه ها بخواهیم شبکه «من و تو» را با دیگر شبکه لندنی

 

” با نگاهی به کارنامه کاری هر کدام از آنها می‌توان فهمید که بیشتر آنها دانشجو بوده‌ و یا در حال تحصیل در یکی از دانشگاه‌های انگلیس می‌باشند. “

 

(بی بی سی) مقایسه کنیم، تفاوت های آشکاری را در فرهنگ حاکم بر این دو شبکه خواهیم یافت. شبکه بی بی سی از این جهت برای مقایسه انتخاب شد که همواره سعی دارد تا ظاهرا فرهنگ و آداب و سنن ایرانی را در برنامه های خود حفظ کند و این گونه به بیننده اش القا نماید که طرفدار فرهنگ و سنت ایرانی است.

 

با وجود این احتمال که گردانندگان «من و تو» همان طراحان بی بی سی فارسی هستنند،راهبرد اتاق فکر بی بی سی فارسی این بوده است که با حفظ شأن برند « bbc »که در ظاهر نمی خواهد خود را مداخله جو در امور فرهنگی کشور ها نشان دهد،مسیر تغییر فرهنگی و القای مدل زندگی مورد نظر سیاست های خود را از طریق تاسیس شبکه ای دیگر دنبال کنند.

 

 به عنوان مثال در بی بی سی فارسی کمتر از واژگان غیر فارسی استفاده می شود و یا طرز صحبت یا نوع پوشش مجریان و دست اندر کاران آن اغلب به گونه ای نبوده که مغایر با آداب و شئون ایرانی بنماید و  موضوعات خلاف عرف و اخلاق ایرانی کمتر دیده شده است، تا جایی که اجرای برنامه ای مثل «امروزی ها» را علی رغم این که برای مخاطب غیر مذهبی بسیار جذاب بود ،پس از گذشت  چند هفته از پخش ، تعطیل می کند.

 

با وجود این احتمال  که گردانندگان «من و تو» همان طراحان بی بی سی فارسی هستنند،راهبرد اتاق فکر بی بی سی فارسی این بوده است که با حفظ شأن برند « bbc »که در ظاهر نمی خواهد خود را مداخله جو در امور فرهنگی کشور ها نشان دهد،مسیر تغییر فرهنگی و القای مدل زندگی مورد نظر سیاست های خود را از طریق تاسیس شبکه ای دیگر دنبال کنند.

 

اما شبکه «من و تو» پا را بیرون از آیین

 

” اما شبکه «من و تو» پا را بیرون از آیین ایرانی می گذارد و در اغلب برنامه های آن عدم مطابقت فرهنگی را می توان به وضوح مشاهده کرد. “

 

ایرانی می گذارد و در اغلب برنامه های آن ،عدم مطابقت فرهنگی را می توان به وضوح دید. از نمونه های آن می توان به برنامه «manoto+» و «بفرمایید شام» اشاره کرد. تضاد با فرهنگ ایرانی تا آنجا پیش می رود که خوردن مشروب می شود یکی از اجزای لاینفک برنامه «بفرمایید شام».

 

 ۳. چاشنی «سیاست» در برنامه ها

 

 «من و تو» به نحوی بی پرده ، بی طرفی سیاسی در برنامه هایش را لحاظ نمی کند. جدا از برنامه های سیاسی آن مثل «اتاق خبر» و «دکتر کپی» که به طور واضح خط مشی سیاسی این شبکه را نشان می دهد، برنامه های دیگر هم کمی رنگ و بوی سیاسی می گیرند به طوری که حتی در شبکه «من و تو ۲» که کارش فقط پخش مستند می باشد می توان این جهت داری را مشاهده کرد.

 

 به عنوان مثال برنامه ای در مورد ۱۱ سپتامبر پخش می شود که در آن بعد از حادثه به سراغ خانواده قربانیان رفته و از آنها می پرسند که «چه کسانی را در این واقعه مقصر می دانید ؟ و آنها همگی در جواب می گویند مسلمانان». این درحالی است که بعد از گذشت سال ها از آن حادثه، اکنون جهانیان حتی در خود ایالات متحده  نیز نظری متفاوت نسبت به آنچه در این مستند در باره حوادث ۱۱ سپتامبر القا می شود، دارند.

 

 هم چنین در برنامه ای که از همین شبکه پخش شد به نام «دستگیری صدام»، شاهد سیاسی تر شدن فضای «من و تو» هستیم تا جایی که پخش این مستند اعتراض بینندگان را در صفحه فیس بوک شبکه به همراه داشته که چرا «من و تو» از صدام یک قهرمان ملی ساخته است و یا شخص دیگری از رفتار  سربازان آمریکایی در این مستند انتقاد می کند و آن را با شعار های بشر دوستانه آمریکا مغایر می داند.

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


فرار شبکه های ماهواره ای از مخاطبین
12 مرداد 1395 ساعت 11:43 | بازديد : 137 | نويسنده : | ( نظرات )

چرا شبکه ای مانند من و تو در برنامه های خودش تماس تلفنی مستقیم نمی گذارد؟

سالهای سال است به شکل های مختلف، از احزاب، گروه ها، شبکه ها و برنامه های مختلف شنیده و دیده ایم که همه ادعا می کنند  اکثر یا تمامی مردم ایران حامی و طرفدار شبکه، حزب و گروه آنها هستند.

شبکه های سیاسی و فرهنگی و ....  هر کدام به نوعی ادعا می کنند که اکثر یا تمامی مردم ایران طرفدار آنها هستند.

اما نمی دانم این شبکه ها که ادعای آزادی دارند چرا صدای مخاطبین (مردم ایران) یا همان به اصطلاح طرفداران خود را سانسور می کنند یا حاضر به شنیدن صدای آنها نیستند. چرا در هنگام تماس زنده تلفنی صدای آنها قطع می شود.

فقط زمانی به آنها اجازه صحبت داده می شود که در راستای اهداف خودشان صحبت شود در غیر این صورت تماس گیرنده طرفدار حکومت (اطلاعاتی، بسیجی یا مزدور) خوانده شده و صدایش قطع خواهد شد.

این روند همان دکترین آقای بوش است که چند سال پیش در مجامع عمومی اعلام کرد هرکس با ما نباشد علیه ماست.

شبکه های ماهواره ای سالیان سال ادعا می کردند که فرقشان با صدا و سیمای جمهوری اسلامی این است که  با مردم ارتباط زنده برقرار می کنند و صدای آنها را به گوش کرده و به گوش جهانیان می رسانند.

بگذریم از اینکه هر زمان بر علیه آنها بود صدای مخالف به بهانه های مختلف (ببخشید اشتباهی دستم رفت روی دکمه و قطع شد، این صحبت ربطی به موضوع برنامه ندارد، من نمی گذارم صدای طرفداران جمهوری اسلامی از تریبن ما پخش شود، وقت کم است ، شما مزدور هستید، شما از نظام پول می گیرید و .... که خودتا بهتر می دانید) قطع شد.

اما با این حال هر چند گاهی تماسی از زیر فیلترینگ شدید و سیستم های پیشرفته قطع صدا و یا پخش صدا با تاخیر فرار می کرد و صدای مخالفین هم به گوش مخاطبین می رسید.

این شد که سردمداران شبکه های ماهواره ای تصمیم گرفته اند تماس تلفنی را از شبکه های خود بردارند.

علت چه چیزی ممکن است باشد؟

1-                 احتمالا آنها تحمل شنیدن صدای مخالفین خود (جوانان و مردم ایران) را ندارند.

2-                 اربابان آنها تاب شنیدن صدای حق را ندارند

3-                 تماس و برنامه زنده تلفنی جز رسوایی چیزی برای آنها ندارد

4-                 و ....

لذا تاکتیک عوض می شود و شبکه هایی مانند فارسی 1 و من و تو روی کار می آید.

شبکه هایی که فقط از طریق ایمیل و یا پیامگیر با مخاطبین خود در ارتباطند یا بهتر بگویم اصلا در ارتباط نیستند.

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


شبکه های ماهواره ای سیاسی فارسی زبان:اگر جمهوری اسلامی از بین برود چه خاکی به سرمان کنیم؟
12 مرداد 1395 ساعت 11:43 | بازديد : 124 | نويسنده : | ( نظرات )

همان طور که می دانید هر حکومت و تفکری موافق و مخالف خودش را دارد و جمهوری اسلامی ایران نیز از این امر استثنا نیست.

قدرت های مختلف دنیا از آمریکا و انگلیس گرفته تا ایتالیا و فرانسه و آلمان که در زمان حکومت پهلوی از منابع و منافع ملی ایران نهایت استفاده را می بردند بعد از انقلاب وقتی منافعشان را در خطر دیدند شروع به مخالفت با این حکومت کردند.

بلوکه کردن اموال و دارایی های ایران،تحمیل جنگ 8 ساله، زدن هواپیمای ایرباس و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه ایرانی، 30 سال تحریم علیه مردم ایران، ترور شخصیت های مختلف سیاسی و علمی (آخرین آن ترور دانشمند هسته ای)، نمونه هایی از تلاش های این کشورها برای مقابله با جمهوری اسلامی بوده است.

این کشورها برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری زدند و هر کسی را که می خواستند خریدند و با خود همراه کردند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

در این میان برخی از مخالفین جمهوری اسلامی از طرفداران سلطنت پهلوی گرفته تا کمونیست ها و مجاهدین خلق نیز از این فرصت استفاده کرده و  تا توانستند  کشورهای فوق را به اصطلاح تیغ زده و با گرفتن پول ها کلان و امکانات زیاد برای خودشان زندگی درست کرده و به نوایی رسیدند.

شبکه های ماهواره ای، رادیوها و سایت های مختلف، در همین راستا تاسیس شد و جمعیت کثیری از ایرانیان مقیم آمریکا و انگلیس و ... تحت عنوان کارشناس علوم سیاسی، بدون اینکه کمترین تخصص و آگاهی داشته باشند در این شبکه ها و رسانه ها مشغول به کار شدند.

هر کس خود را عضو گروه و یا تشکلی معرفی نمود. یکی کمونیست و دیگری دموکرات و مجاهد و ...

اما همه این گروه ها و تفکرات و احزاب و .... همه بر سر یک موضوع اشتراک داشتند و آن مبارزه با جمهوری اسلامی بود. به همین دلیل تغییر موضع و حزب و ... اصلا مهم نبود فقط چیزی که اهمیت داشت مبارزه با جمهوری اسلامی بود.

مبارزه ای که در آن زمان به خاطرش پول می دادند (الان هم می دهند).

این شد که حتی کسانی که رشته شان کشاورزی و صنعت و مکانیکی و ... بود و در طول زندگی شان حتی یک شعار سیاسی هم نداده بودند و اصلا نمی دانستند سیاست با چه سینی نوشته می شود، کارشناس علوم سیاسی و منطقه ای و حتی کارشناس امور خاور میانه و ایران شدند.

طبیعی بود چون رهبران کشورهای مخالف جمهوری اسلامی حاضر بودند برای این مبارزه پول خرج کنند.

این شد که مردم ایران به یکباره با افراد زیادی مواجه شدند که یک شبه ره صد ساله را طی کرده و تحت عنوان کارشناس و ... برای آنها نسخه می پیچیدند و در امور مهم زندگی و سیاسی و ... تصمیم گیری می گرفتند.

این به اصطلاح کارشناسان نیز توانسته بودند هزینه و مخارج زندگی خود و زن و بچه شان را از این راه تامین کنند.

ملاک این افراد در مبارزه، مخالفت با جمهوری اسلامی بود نه چیز دیگری. به همین دلیل گاهی تجزیه طلب می شدند و گاهی طرفدار مجاهد و گاهی هم توده ای و البته گاهی هم مسلمان

این افراد در منطق ما ایرانی ها، وطن فروش و نان به نرخ روز خور معرفی می شوند. اما در منطق آنها اینگونه انسان ها آزاد اندیش و مبارز معرفی می شوند.

آنها می گویند نظر هر کس برای خودش محترم است. دنبال حق و باطل هم نیستند. اصلا مهم نیست چه کسی حق می گوید و چه کسی باطل. می گویند هر کس نظری دارد.

اما در منطق ما ایرانی ها یک حقیقتی وجود دارد و باطلی.  و هر حرکتی، باید بر اساس حق و باطل سنجیده شود.

گاهی سکوت لازم است و گاهی فریاد. گاهی سکوت بد است و گاهی خوب. ملاک این خوب و یا بد بودن هم حق و باطل تعیین می کند.

در منطق ما پایبندی به اصول منطقی و صحیح و یک رنگ بودن از مهمترین امور است. اما در منطق اینها نه تنها هزار چهره بودن اشکالی ندارد بلکه از مهمترین اصول، تامین زندگی  شخصی و گذراندن زندگی خود است.

مردم عزیز ایران ما در  8 سال دفاع مقدس از مال و جان و زن و بچه شان گذشتند تا دیگران بمانند. تا یک وجب از خاک ایران عزیز ما به دست دشمن نیفتد.تا دشمن رو سیاه شود و تا....  اما اینها حاضرند برای تامین زندگی خود دشمن این مرز و بوم را شاد کنند. قید مردم و هم وطن های خود را بزنند و این مردم را به خاک و خون بکشند.

آری آنها هر کاری می کنند و به هر رنگی در می آیند.

برای تغییر چهره و رنگ این افراد شاهد مثال هایی برای شما عرض می کنم که در خور توجه است.

کیوان  عباسی به همراه همسرش مرجان عباسی

تفکرات قبلی ایشان: سلطنت طلب و مخالف سر سخت دولت و کشور انگلیس. آنها همیشه انگلیس را روباه پیر معرفی می کردند.

تفکرات فعلی ایشان: طرفدار و حامی دولت و کشور انگلیس به شکلی که به این کشور سفر کرده و در آنجا زندگی می کنند و حتی کار به جایی رسیده که حاضر شدند مدیریت شبکه من و تو را که بودجه آن توسط دولت انگلیس تامین می شود، بپزیند. جالب است بدانید این شبکه معترضین دولت انگلیس را یک مشت جانی و آشوبگر معرفی کرد.

حسین فرجی

تفکرات قبلی ایشان: روحانیون حاکم بر ایران توسط انگلیس و بی بی سی روی کار آمدند و هرکس با انگلیس همکاری کند خائن به ملت است. کشور انگلیس خائن ترین کشور دنیاست و مردم ایران ازهیچ کشوری به اندازه انگلیس تنفر نخواهند داشت.

تکفرات فعلی ایشان: حامی دولت و کشور انگلیس. وی در حال حاضر یکی از دوبلر های شبکه من و تو است که بودجه آن توسط دولت انگلیس تامین می شود.

حسن اعتمادی (سهراب اعتمادی سابق)

تفکرات قبلی ایشان: کارشناس شبکه تجزیه طلب کرد زبان آسوست. وی سالیان سال سنگ تجزیه کردها و آذری ها از ایران را به سینه می زد و یکی از طرفداران حمله نظامی آمریکا علیه ایران

تفکرات فعلی ایشان: آزاد اندیش طرفدارجنبش سبز و آقای موسوی و به دنبال اتحاد بین اپوزیسیون خارج نشین است.وی درحال حاضر سردبیری اتاق خبر شبکه من و تو را بر عهده دارد.

نسرین احمدیان

تفکرات قبلی ایشان: وی روان پزشک و از مجریان شبکه پن تی وی بود.

تفکرات فعلی ایشان: حامی کمپین های برابری حقوق زن و مرد و مبارزه با به اصطلاح مرد سالاری در ایران است. وی در حال حاضر هم در شبکه پن برنامه اجرا می کند و  هم دوبلر مستندهای من و تو را بر عهده دارد.

امید خلیلی تجریشی

تفکرات قبلی ایشان: مسلمان و طرفدار مجاهدین خلق. شاخه فدائیان مسعود و از دوستان صمیمی امیر  عباس فخر آور .

تکفرات فعلی ایشان: جدا شده از سازمان و مخالف مجاهدین خلق است. وی در حال حاضر مجری چند برنامه در شبکه من و تو است. جالب توجه اینکه شبکه من و تو با مجاهدین خلق به شدت کارد و پنیر هستند.

شهرام همایون

تفکرات قبلی ایشان: سلطنت طلب و حامی رضا پهلوی و حکومت پادشاهی و از حامیان و طرفداران مجاهدین خلق در آمریکا (اولین شخصی که برای مجاهدین در لس آنجلس همایش برگزار کرد شهرام همایون بود)

تفکرات  فعلی ایشان: مخالف شدید مجاهدین خلق و حکومت پادشاهی و موسس جنبش ما هستیم

و .....

حال سئوال اینجاست اگر روزی کشورهایی که دشمن جمهوری اسلامی هستند به خواسته خود برسند و جمهوری اسلامی را برکنار کنند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

آیا به همان اندازه ای که رهبران این کشورها شاد می شوند، مدیران، مجریان و کارشناسان این شبکه ها، رادیوها و سایت های مخالف جمهوری اسلامی هم شاد می شوند؟

اگر روزی جمهوری اسلامی نباشد چه اتفاقی می افتد؟

زندگی این افراد چگونه تامین خواهد شد؟

شما خودتان را جای این افراد بگذارید. این افراد یک عمر به بهانه مخالفت با جمهوری اسلامی زندگی خود را سر و سامان داده و به نوایی رسیده اند.

یک عمر برچسب کارشناس و دکتر و ... به خود زده و برای ایرانیان نسخه پیچیده اند. حالا اگر جمهوری اسلامی بر کنار شود چکار خواهند کرد؟

اولین چیزی که به ذهن خطور می کند این است: اینها که هیچ تخصصی ندارند پس زندگی شان چگونه تامین کنند؟

حال با این توصیف به نظر شما این افرادی که زندگیشان وابسته به این شبکه هاست، دوست دارند یک روزی جمهوری اسلامی نباشد؟

از طرف دیگر در صورتی که جمهوری اسلامی برکنار شود رهبران کشورهای مخالف با این افراد چگونه برخورد خواهند کرد؟

شما فکر می کنید رهبران این کشورها به کسانی که برای تامین زندگی شخصی خود حاضر شده اند به مردم کشور خود خیانت کنند مدال افتخار خواهند داد؟

چه تضمینی وجود خواهد داشت که این افراد به رهبران این کشورها نیز خیانت نکنند؟

حال سئوال اساسی اینجاست که رهبران کشورهای مخالف طبق چه تفکر و منطقی به این افراد اطمینان می کنند؟ و از طرفی فکر می کنید این افراد با چه منطق و تفکری به مردم ایران خیانت می کنند؟

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


زندگی نامه رها اعتمادی
12 مرداد 1395 ساعت 11:43 | بازديد : 127 | نويسنده : | ( نظرات )

رها اعتمادی  یا همان رها بنی اعتماد سیزدهم آبان ۱۳۶۳ در تهران در منطقه نیاوران  و در خانواده بسیار متعصب بهایی متولد شد. نام پدر او سهراب و مادرش سارا نام دارد. پدر او حسابدار بانک و مادرش خانه دار بود.

عموی رها اعتمادی (آرش) از نوکران و خدمتکاران دربار محمد رضا شاه پهلوی بود و به گفته سهراب (عموی رها اعتمادی) روزانه 10 ساعت از زندگی خود را در بهشت روی زمین (کاخ نیاوران) به کار و فعالیت مشغول بود. خانواده رها اعتمادی از اقشار مرفه جامعه به شمار می رفت. علت ثروت نیز وجود عمویی مهربان (آرش) بود که با کمک  های مختلف توانسته بود تقریبا افراد زیادی از اقوام را از فقر نجات داده و به زندگی آنها سر و سامانی بدهد. آرش (عموی رها اعتمادی) از ریخت و پاش های پهلوی کمال بهره را برده و در مدت زمان کوتاهی توانسته بود بار خود و اقوامش را ببندد. کمک های آرش به اقوام و خانواده به اندازه ای بود که با آنکه آرش پسر سوم خاندان بنی اعتماد بود اما همه او را بزرگ خاندان به حساب می آوردند و در همه کارها با او مشورت می کردند.

رها اعتمادی در خاطرات خود می گوید پدر، همیشه عمویم را با عنوان "آرش واسطه" صدا می کرد. وقتی ازش می پرسیدم چرا اینجوری صداش می زنی؟ می گفت: آرش کار زیادی برای ما نکرده فقط پولایی که حقمونه و شاه نمی داده، با زبون خوش ازش گرفته و به دست صاحب اصلیش یعنی ما رسونده.

اما این وضعیت ثبات زیادی پیدا نکرد و بعد از انقلاب 57 و فرار شاه، آرش (عموی رها اعتمادی) مجبور به فرار از ایران شد.

آرش (عموی رها اعتمادی) چند هفته بعد از فرار شاه، تمام اموالش را به حراج گذاشت و با همکاری یکی از سرویس های جاسوسی انگلیس (آلفرد ریچ) به سوئد فرار کرد.

ارتباط عموی رها با خانواده خود همچنان ادامه داشت تا اینکه وضعیت در ایران بالا گرفته و انقلابیون شروع به برخورد با مخالفین نمودند پدر رها اعتمادی (سهراب) طی نامه ای به برادرش از او خواست تا راهی را باز کرده و به آنها کمک کند تا بتوانندایران را ترک کرده و از خطرات احتمالی نجات پیدا کنند.لذا بعد از نامه نگاری ها و پیگیری های مستمر پدر رها در سال 1364 در حالی که رها اعتمادی نه ماه بیشتر نداشت و هنوز با آب و هوای ایران و فضای صمیمی کوچه پس کوچه های ایران آشنا نشده بود مجبور شدند تا ایران را  به مقصد سوئد ترک کرده و زندگی را در جای دیگری از دنیا تجربه کنند.

رها اعتمادی یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد. خواهر او ندا و برادرش بابی است که ریشه در اعتقادات مذهبی پدر خانواده دارد و از کلمه باب گرفته شده است.

خواهر رها 2سال و بردارش 6 سال از او بزرگتر هستند و رها اعتمادی آخرین و کوچکترین فرزند خانواده است. خانواده رها اعتمادی از ابتدای ورود به سوئد، فامیلی خود را از بنی اعتماد به اعتمادی تغییر داد تا هم هویت قبلی خود را تغییر داده و هم از طرفی از ریشه خود فاصله نگیرند.

رها اعتمادی یا همان رها بنی اعتماد سابق، خیلی زود توانست خود را با زندگی در سوئد وفق دهد. خانواده او برای اینکه رها از ایران کاملا جدا نشود سعی کردند در خانه به زبان مادری صحبت کرده تا حال و هوای ایران برای آنها تداعی شود. لذا رها اعتمادی فارسی را بسیار خوب حرف می زند طوری که انگار تمام عمرش را در ایران گذرانده است.

از طرفی حمایت های عموی رها از رها و خانواده اش همچنان ادامه داشت. به شکلی که رها از همان ابتدا با دستگاه های امنیتی و گروه های مخالف و ضد انقلاب و همچنین طرفدار پهلوی آشنا شده و خیلی سریع خود را عضوی از آنها دید.

او از همان ابتدا با نحوه فکری طرفداران پهلوی، سلطنت طلبها، حزب کمونیست کارگری و مجاهدین خلق و ... آشنا شده و در جلسات مختلف با حضور نمایندگان آنها در کنار عمویش حضور فعال داشت.

جلساتی که اعضای آن از جای جای دنیا ماهیانه گرد هم جمع می شدند تا تصمیمات خود را در راستای تاثیر گذاری و  نفوذ در افکار عمومی مردم ایران به روی دایره ریخته و در نهایت تصمیم واحدی اتخاذ کنند.

زمان این جلسات ماهیانه که هر بار در کشور و شهری برگزار می شد 2 ساعت بود و گاهی به 4 ساعت هم کشیده می شد. دفتر اصلی برای هماهنگی جلسات و فعالیت ها در انگلیس بود.

رها اعتمادی بعد مدت ها و به پیشنهاد عموی خود مسئول امور جوانان را دراین گروه ها به عهده گرفت که تا به حال نیز ادامه داشته است.

فصل تازه ای در زندگی رها:

در این جلسات بود که رها اعتمادی با شخصی تحت عنوان کیوان عباسی(از اعضای سرویس اطلاعاتی انگلیس ام آی 6 و همچنین از  دست اندر کاران رادیو و شبکه بی بی سی و عضو انجمن حمایت از جنبش های مدنی در ایران) آشنا شد و ایده شبکه اینترنتی در راستای تخریب دولت و حکومت ایران به فکرشان خطور کرد. شبکه ای که بعد ها "ببین تی وی" نام گذاری شد.

فکر و ایده راه اندازی تلویزیون از کیوان عباسی و در جلسه ای که در راستای حمایت از جنبش های خاموش یا به اصطلاح (جنبش های مدنی) درون ایران تشکیل شده بود به ذهن کیوان عباسی خطور کرد

کیوان عباسی ایده و فکر خود را با رها اعتمادی در میان گذاشت و بعد از هفته ها فکر و جذب حمایت های مالی (که عموی رها اعتمادی نیز یکی از حامیان بود) توانستند در  ماه مارچ  2006  شبکه ببین تی وی را تاسیس کنند.

این اولین گام رسانه ای رها اعتمادی بود و می توانست تجربیات خوبی را برای او به ارمغان بیاورد. کار با ببین تی وی پله پرشی بود که رها اعتمادی از آن بسیار خوب استفاده نمود.

همکاری و آشنایی با تلویزیون های فارسی زبان و شناخت فعالیتهای این بخش از جامعه ایرانی و ارتباط بیشتر با جوانان داخل ایران باعث شد رها اعتمادی با فضای داخل ایران آشنایی بیشتری پیدا کرده و به فکر گسترش فعالیت های خود بیفتد.

رها اعتمادی سعی کرد در ابتدا به عنوان عنصری پشت پرده با شبکه ببین تی وی و تحت عنوان عضوی از  اعضای موسس شبکه باشد و کمتر در اذهان عمومی دیده شود اما  بعد از آشنایی بیشتر در ماه می 2006 و به پیشنهاد کیون عباسی، رها اعتمادی تصمیم گرفت فعالیت رسمی و علنی خود را در این شبکه آغاز نماید.

رها اعتمادی در ماه می 2006 اولین برنامه خود را در شبکه ببین تی وی اجرا کرد و چهره خود را به مخاطبین شبکه نشان داد و معرفی کرد.

فعالیت های شبکه بسیار خوب پیش رفت و  کیوان عباسی با شناسایی و گزینش جوانان مجرب توانست یک گروه 14 نفره و یک دست تشکیل داده و طی مدت زمان کوتاهی نظر مسئولان و سیاستمداران آمریکایی و انگلیسی را به خود جلب نماید.

البته کارهای پروژه ای غیر از فعالیت های  شبکه به افراد دیگری سپرده می شد تا فضای فکری بیشتری برای عوامل اصلی شبکه به وجود آید.

تیم  ثابت ببین تی وی ( امیر شیخ – محمد کازرونی - روشنگ نیاغی – کریس ویلیامز – ادوارد مندوزا – فرناز داوودی – بزل عصفوری - تیام رحیمی – ملیسا شوشاهی – رها اعتمادی – بابک اخوی) بود.

شبکه ببین تی وی با جلب حمایت های مسئولان آمریکایی و انگلیسی خیلی سریع توانست گستره فعالیت خود را بیشتر کند به شکلی که به چند کانال مختلف تبدیل شد.کانال هایی تحت عناوین "ببین", "میوزیک", لایف" و "وی پاد".

رها اعتمادی تا نوزده سالگی در سوئد زندگی کرد و به فعالیت های خود ادامه داد.

آشنایی رها اعتمادی با گروه ها و اشخاص با نفوذ، راه را برای تحصیل او باز کرده و او با استفاده از این نفوذ و همچنین کمک عموی خود توانست بدون هیچ مشکلی خیلی سریع در  رشته های روان شناسی و جامعه شناسی شروع به تحصیل  کرده و سپس  برای ادامه ی تحصیل به آمریکا برود و تا پایان تحصیل (چهار سال)  در آنجا بماند.

رها اعتمادی در آمریکا نیز بیکار ننشست و  تحت پوشش فعالیت های هنری سعی در ارتباط با هم سن و سالان خود و جوانان کرده و از این طریق نیروهای مستعد جهت همکاری با جنبش های ضد ایرانی را گزینش نموده و به مسئولین مربوطه معرفی نماید.

رها دراین کار بسیار موفق ظاهر شد و طی مدت زمان کوتاهی توانست افراد زیادی را از این طریق عضو جنبش های ضد ایرانی نماید.

بعد از گذشت دو سال فعالیت در آمریکا، رها اعتمادی به عنوان مسئول گروه "جوانان بدون مرز" انتخاب شد. این گروه زیر نظر سازمان اطلاعاتی انگلیس کار می کرد و مستقیم از آنها دستور می گیرد.

این گروه با حمایت های سرویس های جاسوسی انگلیس وظیفه تغییر نگرش در افکار و اذهان  جوانان را دارد.

گروه "جوانان بدون مرز" در اصطلاح ماکت یک پروژه بزرگ و ضد ایرانی است که طرح آن از سال 2007 در آمریکا تهیه و تصویب شده و به صورت آرام آغاز به کار کرده است. شعار این گروه همه چیز برای هدف است.

افراد  این گروه بسیار خاص هستند

از همه نوع تفکر و اعتقاداتی (سنی، شیعه، بهائی، کمونیست، لائیک، شیطان پرست، صوفیه و  یهودی) در این گروه ها حضور دارند.  علت استفاده از همه گونه اعتقادات در این گروه "جوانان بدون مرز"، آشنایی با حیطه فکری آنها و استفاده و با نقاط قوت و ضعف آنها آشنا شده تا بتوانند مخاطبین خود را به خوبی شناسایی و آنالیز کنند.

اعضای گروه برای ورود به این سیستم و گروه "جوانان بدون مرز" باید شرایط بسیار سخت و خاصی را طی کرده و در آزمون های مختلف شرکت کنند و نمره قبولی بیاورند. بعد از طی کردن مراحل مختلف و قبولی در آزمون های تئوری و عملی، آنها می توانند به عنوان یکی از اعضای گروه "جوانان بدون مرز" به کار مشغول شوند.

از جمله آزمون های آنها آشنایی با رسانه ها اعم از خبرسازی، گزارشگری، فیلم برداری، تدوینگری و به طور کلی فعالیت های رسانه ای اعم ازتلویزیون، ماهواره و اینترنت است.

مرحله بعد آشنایی کلی با موسیقی و گروه های مختلف آنهاست.

آموزش ادبیات فارسی، انگلیسی به عنوان حداقل ها.

در کنار اینها حضور در آزمون های مختلف و هدفمند  که در راستای  رسیدن به اهداف گروه برنامه ریزی شده و  اجرا می شود. فعالیت هایی مانند لخت شدن در کنار سایر افراد گروه و خوابیدن با آنها بود. روابط آزاد و بی حد و مرز بین اعضای گروه به گونه ای که قبح آن کاملا شکسته شود.

هر یک از اعضای گروه موظف است روزانه حداقل یک ساعت به صورت عریان در کنار سایر اعضای گروه مشغول به فعالیت باشد.

کلیه افراد گروه باید مجرد باشند و حق ازدواج با افراد غیر از گروه را ندارند.

ازدواج با اعضای گروه نیز نباید مانعی برای روابط آزاد با سایر افراد گروه باشد.(هیچ محدودیتی در روابط وجود ندارد)

در صورت تخلف یکی از اعضای گروه هرتصمیمی که توسط مسئول گروه گرفته می شود لازم الاجرا است.

 حیطه فعالیت گروه در ابتدا  تا 3 سال در آمریکا و انگلیس و بعد از سه سال فعالیت و قبولی در آزمون های مختلف هر شخص باید با فعالیت های مختلف اینترنتی و .... سرپرستی یک گروه 50 نفری از ایرانیان داخل کشور را  به عهده بگیرد.

گروه " جوانان بدون مرز" از سال 2007 کار خود را شروع کرده و خیلی سریع توانسته توسعه پیدا کند به شکلی که طی سه سال بیش از 150 گروه مختلف به گروه "جوانان بدون مرز" پیوسته و در حال انجام فعالیت می باشند.

رها اعتمادی بعد از آشنایی ابتدا به عنوان یکی از اعضای گروه "جوانان بدون مرز" کار خود را آغاز کرد و  بعد از مدتی به عنوان ریاست یک گروه انتخاب شده و به فعالیت های خود ادامه داد.

رها اعتمادی بعد از دو سال فعالیت در آمریکا (به عنوان مسئول یکی از گروه های "جوانان بدون مرز") از طرف سرویس اطلاعاتی انگلیس به عنوان مسئول بازرسی و ناظر کل گروه های "جوانان بدون مرز" معرفی و منتصب شد.

هم اکنون گروه "جوانان بدون مرز" شعبه های مختلفی در کشورهای مختلف دنیا دارد که از آن کشورها می  توان به فرانسه، آلمان، سوئد، ایتالیا، عربستان، و برخی کشورهای خاورمیانه از جمله امارات متحده عربی، بحرین و ایران اشاره کرد.

اعضای گروه "جوانان بدون مرز" در ابتدای عضویت تعهد می دهند همه زندگی خود را صرف هدف جمعی گروه کرده و از هیچ کاری دریغ نکنند. هر شخص باید طی سال  حداقل 2 نفر عضو دائم (که به عضویت گروه "جوانان بدون مرز" درآیند)را به گروه معرفی کند. لازم به ذکر است در صورت عدم تایید عضو معرفی شده، باید شخص دیگری را جایگزین نمایند.

جهان آزاد از دیگر شعارهای این گروه است و آنها تخمین می زنند با گسترده کردن فعالیت های این  گونه خیلی سریع می شود به اهداف مورد نظر  رسید و آن اهداف را جامه پوشاند.

رها اعتمادی بعد انتخاب به عنوان مسئول بازرسی و ناظر کل گروه های موجود "جوانان بدون مرز"،  به انگلیس سفر کرده و کارها را از همانجا پیگیری و ادامه داد.

همان طور که قبلا گفته شد یکی از مسائلی که در گروه "جوانان بی مرز" مد نظر مسئولان بوده و هست بحث موسیقی و روابط آزاد است.

به گفته رها اعتمادی، تقریبا همه اعضاء و مسئولین گروه های "جوانان بدون مرز"، با موسیقی آشنایی داشته و خواننده و یا نوازندگی می دانند.

خود رها اعتمادی در این زمینه می گوید من که ناظر و مسئول  هستم می بایست از بقیه اعضاء و نیروها سرتر باشم لذا در مدت کوتاهی سعی کردم تا با کارهای هنری و افراد سرشناس در این زمینه آشنا شده و با آنها رابطه دوستی برقرار کنم.

با آنکه من تا چهارده سالگی به ندرت موسیقی ایرانی گوش کرده ام و حتی نام ترانه سرایان سرشناس ایران را هم نمی دانستم. اما در راستای رسیدن به اهداف گروه، از هیچ چیزی دریغ نکردم  و با خود گفتم هیچ مانعی نباید جلوی ما را بگیرد لذا ما باید به هر طریق موجود به هدفمان برسیم و به طور کلی نه توی کار نداریم.

پشت کار رها اعتمادی و کمک های مختلفی که از گوشه و کنار به او می شد به او کمک کرد تا خیلی زود خود را

به پیش براند تا آنجا که سال گذشته رها اعتمادی با برقراری ارتباط با گوگوش و دادن ترانه ای (که البته سروده خود او نیست) به او توانست نظر این خواننده را به خود جلب کرده و او را قانع کند که این ترانه را اجرا کند.

این ترانه سروده مهران سمیعی است که یک جوان ایرانی با ذوق و با هنر است که شعرهای خود را در اینترنت با عناوین مختلف به فروش می گذارد و از این راه خرج دانشگاه و تحصیل خود را در می آورد. از سرودهای او میتوان از پاکی، نترسیم، من همینم، دلتنگی، برایم بمان و زندگی بی نهایت اشاره کرد.

رها اعتمادی با خرید اینگونه شعرها و معرفی آنها به عنوان شعر خود، توانسته نظر برخی خواننده ها را به جلب کرده و با آنها ارتباط برقرار کند.

این شعرها و همچنین سایر کمک های جانبی  وسیله ای برای ورود رها اعتمادی به کنسرت ها و گروه های موسیقی و آکادمی ها شد.

شرکت در این گونه جلسات زمینه ای بسیار مستعد  برای گروه "جوانان بدون مرز" فراهم می آورد  زیرا جوانان مستعدی در این مکان ها دور هم  جمع شده و زمینه جذب آنها به  گروه "جوانان بدون مرز" بسیار بالاست.

رها اعتمادی در سال 1388 به همراه تعدادی از مسئولین گروه های "جوانان بدون مرز" برای نظارت و گسترش فعالیت ها به ایران سفر کرده و این سفر مصادف بود با جریان ها و اعتراضات داخلی ایران که رها اعتمادی نیز از فرصت استفاده کرد و با بسیج کردن گروه های داخلی همزمان به خیابان ها ریخته و توانستند نقش بسزایی در این جریان بازی کنند.

رها اعتمادی تصویر خود را در فیس بوک در حالی که نقاب به چهره زده و در حال اعتراض است گذاشته و یاد آن روزها را زنده نگه داشته است.

سفر به ایران فصل تازه ای برای رها اعتمادی بود لذا بعد از برگشت از ایران رها تصمیم گرفت تا فعالیت های خود را در جنبه های مختلف برای جوانان داخل ایران گسترش دهد.

همان طور که  قبلا گفته شد این گروه (جوانان بدون مرز) حد و مرزی ندارد لذا فعالیت هایش به یک قسمت مربوط نمی شود. به همین دلیل رها اعتمادی با همکاری کیوان عباسی (که قبلا تجربه کار در ببین تی وی را با وی داشته) صحبت کرد و او را قانع کرد تا با کمک و همفکری همدیگر اقدام به زدن شبکه ای تحت عنوان من و تو نمایند.

ایده این شبکه در جلسات ماهانه احزاب و گروه ها مطرح شد و بعد از تایید به تصویب رسیده و با مسئولین انگلیسی در میان گذاشته شد. قرار شد  این شبکه به مدیریت کیوان و مرجان عباسی و گروهی که قبلا با هم در ببین تی وی کار می کردند تاسیس شود. هزینه های شبکه و جذب نیرو و امکانات هم مشخص شده و قرار شد این شبکه از حمایت های کلیه احزاب و گروه ها و همچین دولت انگلیس  برخوردار شود  لذا از همان ابتدا آرشیو بی بی سی در اختیار کیوان عباسی قرار گرفت تا فیلم ها و فایل هایی که نیاز دارد گزینش کرده و درخواست دهد.

شبکه من و تو به قول رها بعد از یک سال و 6 ماه دوندگی رها اعتمادی، کیوان عباسی و دوستان به نتیجه رسید و در 6 آبان 1389 شروع به فعالیت کرد.

کلیه افرادی که در شبکه من و تو فعالیت می کنند عضو گروه "جوانان بدون مرز" هستند. کیوان عباسی، مرجان عباسی،تیام،سومی، امید و سالومه سید نیا نیز هر کدام مسئول یک گروه "جوانان بدون مرز" در انگلیس هستند که زیر نظر رها اعتمادی در حال فعالیت می باشند. روند گزینش و مشغول به کار شدن افراد مذکور خیلی سریع طی شده و خیلی سریع این افراد  شروع به فعالیت نمودند.

سیر برنامه ها، موضوعات مختلف که در برنامه های شبکه من و تو مطرح می شود، اهداف برنامه ها و حتی نوع پوشش و رفتار مجریان و دست اندر کاران شبکه من و تو حاکی از فعالیت رها اعتمادی و گروه "جوانان بدون مرز" است که در پی رسیدن به اهداف خود می باشند.

یکی از مهمترین روش هایی که در اجرای برنامه ها بسیار به آن تکیه می شود ارتباط صمیمی و عامیانه با مخاطب است.

کیوان عباسی در جلسه معارفه خود (به عنوان مدیر شبکه من و تو ) علت شکست بی بی سی فارسی را در چند جمله بیان کرده و اعلام کرد نقاط ضعفی که در بی بی سی فارسی وجود دارد به هیچ عنوان نباید در من و تو اتفاق بیفتد و من فکر میکنم اگر  به این نکات توجه کنیم بسیار موفق خواهیم بود نقاط ضعف از قرار زیر است:

1-      بی بی سی شبکه ای خبری است و ما نباید خبری باشیم

2-      بی بی سی شبکه ای سیاسی است و ما نباید سیاسی باشیم

3-      بی بی سی شبکه دوران بحران هاست یعنی زمانی که داخل ایران آشوب و اعتراض است مخاطبان بی بی سی افزایش چشم گیری دارند ولی در زمان های عادی میزان مخاطب به حداقل می رسد.

4-      ارتباط مجریان و عوامل بی بی سی با مخاطبین خود بسیار سنگین و سخت است و حتی ممنوع است با مخاطبین خود رابطه برقرار کنند.

کیوان عباسی با ذکر کردن نقاط ضعف بی بی سی فارسی اعلام کرد تمامی نقاط ضعف باید برطرف شود به این گونه که:

1-      من و تو باید برای همه اقشار و سنین برنامه داشته باشد (تنوع برنامه ای با حداکثر برنامه ها)

2-      من و تو باید طوری عمل کند که در اذهان مردم شبکه ای فرهنگی تصور شود.

3-      من و تو باید به گونه ای عمل کند که در زمان های عادی و به قولی وضعیت سفید به جذب مخاطب پرداخته و آنها را پای شبکه نگه دارد تا در زمان بحران ها و با پخش برنامه های هدفمند بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب خود بگذارد.

4-      ارتباط عوامل و مجریان شبکه من و تو با مخاطبین باید بیشتر از هر شبکه ای باشد که تا کنون بوده لذا ارتباط از طریق فیس بوک برای برنامه و مجری الزامی خواهد بود.

در ضمن این حالت صمیمیت و نزدیکی بین مجریان و مخاطبین باید در نحوه اجرا و صحبتها و همه چیز حتی در برنامه های  خبری نیز باید دیده شود.

5-      بعد از برقراری ارتباط افراد مستعد از جای جای ایران شناسایی و برای عضویت در گروه "جوانان بدون مرز" معرفی شوند.

6-      مقدمات کار و عضویت نیروی انسانی جدید اعم از تشکیل فرم گزینش تا .... بایستی با تایید و امضای رها اعتمادی باشد.

7-      یکی از اولویت های گزینش افراد به گروه "جوانان بدون مرز"  داشتن  مذهب بهائیت و دین یهودیت است.

رها اعتمادی در جلسه ای تحت عنوان جذب خودی ها در سال گذشته اعلام کرد اولویت در جذب نیرو باید به بهائیان و یهودیان تعلق گیرد زیرا ضریب امنیتی را بالا می برد و از طرفی موجب یک دست شدن خواهد شد.

او در ادامه افزود حتی المقدور سعی شود افرادی که از استعداد بالای برخوردار هستند قبل از گزینش به گونه ای بر روی آنها کار شود تا ابتدا به مذهب بهائیت یا دین یهودیت  ایمان آورده و بعد وارد کار شوند تا در آینده برای مجموعه  مشکلی پیش نیاید.

درحال حاضر رها اعتمادی درکنار شبکه من و تو در پی تاسیس انجمن بهائیان ایران در انگلیس است تا بتواند بهائیان ایرانی را دور هم جمع کرده و به فعالیت های  آنها جهت بدهد.

ترانه من همینم سروده سروده مهران سمیعی که رها اعتمادی آن را به نام خود معرفی نموده نیز. درحال حاضر در حال اجرا توسط خانم گوگوش است که بعدا آلبوم آن بیرون خواهد آمد.

زندگی نامه رها اعتمادی (رها بنی اعتماد) با استناد به زندگی نامه شخصی، خاطرات و دست نوشته های مرتضی صابر از اعضای زاویه گرفته و جدا شده گروه "جوانان بدون مرز" است که چندی پیش در فضای اینترنت پخش شد.

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


واکنش حنانه شهشهانی به خبر حضورش در شبکه جم
12 مرداد 1395 ساعت 11:43 | بازديد : 129 | نويسنده : | ( نظرات )
در روزهای گذشته پس از انتشار خبر پیوستن بازیگران مختلف به شبکه تلویزیونی جم، خبری هم مبنی بر اضافه شدن حنانه شهشهانی به جمع بازیگران ایرانی این شبکه منتشر شد که شهشهانی آن را تکذیب کرد.

 

مدتی پیش پس از خروج شهشهانی از ایران تصاویری از او منتشر شد که البته مادر این بازیگر آن‌ها را جعلی عنوان کرده بود. این بازیگر اینک پس از انتشار شایعه حضورش در شبکه جم؛ یادداشتی نوشته که به این شرح است:

 

سلام خدمت همه هموطنان عزیزم

حدود پنج سال است‌ که برای ادامه تحصیل در رشته بازیگری در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور دور از کشور عزیزم مشغول تحصیل هستم و در تمام این‌ پنج سال به دلیل عرق به کشورم و علاقه به فعالیت در سینما و تلویزیون ایران‌ پیشنهادات مختلف کاری را نپذیرفتم‌ تا بتوانم بعد از پایان تحصیل دوباره در ایران جلوی دوربین بروم و فعالیت داشته باشم.

 

چند روز پیش بود که از طریق شبکه‌های اجتماعی با این خبر مواجه شدم، خبری کاملا دروغ و خالی از صداقت. خبری که باعث شد عده زیادی به صفحه ایسنتا گرام‌ من بیایند و بی‌خبر از همه چی به من توهین کنند!

 

اگرچه برخی افراد منسوب به این شبکه چند بار با پیشنهادات مالی خوب از من دعوت به همکاری کردند اما بنا به دلایل شخصی با پاسخ منفی من مواجه شدند.

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


واکنش حنانه شهشهانی به خبر حضورش در شبکه جم
12 مرداد 1395 ساعت 11:43 | بازديد : 135 | نويسنده : | ( نظرات )
در روزهای گذشته پس از انتشار خبر پیوستن بازیگران مختلف به شبکه تلویزیونی جم، خبری هم مبنی بر اضافه شدن حنانه شهشهانی به جمع بازیگران ایرانی این شبکه منتشر شد که شهشهانی آن را تکذیب کرد.

 

مدتی پیش پس از خروج شهشهانی از ایران تصاویری از او منتشر شد که البته مادر این بازیگر آن‌ها را جعلی عنوان کرده بود. این بازیگر اینک پس از انتشار شایعه حضورش در شبکه جم؛ یادداشتی نوشته که به این شرح است:

 

سلام خدمت همه هموطنان عزیزم

حدود پنج سال است‌ که برای ادامه تحصیل در رشته بازیگری در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور دور از کشور عزیزم مشغول تحصیل هستم و در تمام این‌ پنج سال به دلیل عرق به کشورم و علاقه به فعالیت در سینما و تلویزیون ایران‌ پیشنهادات مختلف کاری را نپذیرفتم‌ تا بتوانم بعد از پایان تحصیل دوباره در ایران جلوی دوربین بروم و فعالیت داشته باشم.

 

چند روز پیش بود که از طریق شبکه‌های اجتماعی با این خبر مواجه شدم، خبری کاملا دروغ و خالی از صداقت. خبری که باعث شد عده زیادی به صفحه ایسنتا گرام‌ من بیایند و بی‌خبر از همه چی به من توهین کنند!

 

اگرچه برخی افراد منسوب به این شبکه چند بار با پیشنهادات مالی خوب از من دعوت به همکاری کردند اما بنا به دلایل شخصی با پاسخ منفی من مواجه شدند.

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


همجنس گرایی مجری زن صدای آمریکا دامن گیر شبکه من و تو شد
12 مرداد 1395 ساعت 11:43 | بازديد : 147 | نويسنده : | ( نظرات )

روزنامه وطن امروز، دوشنبه مورخ 31 تیر ماه 1392 طی یک افشاگری از  رسوایی اخلاقی بزرگ در شبکه های ماهواره ای پرده برداشت.

این روزنامه نوشت:

این بار زخم رسوایی بزرگ دیگری از صدای آمریکا سر باز کرده است.

مدتی است رسوایی اخلاقی مدیران و مجریان شبکه صدای آمریکا مشکلات بزرگی را برای این شبکه دولتی به وجود آورده است. این رسوایی‌ها به حدی بوده که مسؤولان صدای آمریکا تصمیم به اخراج برخی مجریان و عوامل این رسانه دولتی گرفتند که البته به اعتراف سایت خودنویس این امر موجب شد صدای آمریکا با ریزش چشمگیر مخاطب مواجه شود.

سعید کریمیان، مدیر شبکه جم که البته خود در فساد اخلاقی زبانزد است دست به افشاگری بزرگی علیه سیامک دهقان‌پور (مجری برنامه افق و یکی از گردانندگان صدای آمریکا) و همسرش، حمیده آرمیده (یکی از کارکنان صدای آمریکا) زده است. درگیری سعید کریمیان با گردانندگان صدای آمریکا از آنجا شروع شد که مدیران شبکه صدای آمریکا مورخ 14 مه ‌2013 مصاحبه‌ای را با سعید کریمیان در برنامه افق به بینندگان خود وعده دادند اما به‌رغم بمب تبلیغاتی صدای آمریکا بر سر گفت‌وگو با مدیر جم، این مصاحبه هرگز رخ نداد و علت آن هم هرگز اعلام نشد.

فشار و اعتراض بینندگان صدای آمریکا و البته طرفداران شبکه جم سبب شد بالاخره سعید کریمیان طی بیانیه‌ای از پشت پرده مصاحبه سانسورشده‌اش بگوید. وی در فیس‌بوک شخصی خود از سانسور مصاحبه‌اش در صدای آمریکا خبر داد و البته تهدید کرد اگر مسؤولان صدای آمریکا پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشته باشند پشت پرده اخلاقی گردانندگان این شبکه را برملا می‌کند.

مدیر شبکه جم که خود مروج بی‌بند و باری و فساد اخلاقی است طی بیانیه‌ای دیگر در وب‌سایتش از رسوایی اخلاقی بزرگی در صدای آمریکا پرده برداشت. سعید کریمیان در این بیانیه در ابتدا از اصرار‌های سیامک دهقان‌پور بر مصاحبه با وی خبر داد و علت سانسور مصاحبه‌اش را حرف‌هایی دانست که به مذاق مدیران صدای آمریکا خوش نیامد و آن را پخش نکردند.

وی چنین نوشت: من در آن مصاحبه پخش نشده گفتم اگر یک‌سری به کانادا یا بریتانیا بزنید پرونده‌های مربوط به انتقال و قاچاق دختران معصوم ایرانی و شکایت‌های پدر و مادرانی که راه به جایی نمی‌برند را خواهید دید.

سعید کریمیان در ادامه با اشاره به پرونده قضایی مربوط به ایرانیان در کانادا، از ملاقات خود با پدر و مادرانی که دخترانشان توسط مدیران و عوامل شبکه من و تو فریب خورده‌اند خبر داد و نوشت: با بعضی از آنها که ملاقات داشتم و درباره فریب خوردن دخترشان توسط مدیران شبکه من و تو با من صحبت کردند، به خودم این قول را دادم اگر چه شاید نمی‌توانم کمک خاصی به آنان کنم اما مردم ایران را از این داستان باخبر خواهم کرد و از هر راهی با این کار کثیف مقابله می‌کنم. اگر پدر و مادری که با من صحبت کردند به من اجازه می‌دادند اسم دخترشان را برایتان می‌گفتم.

وی در ادامه با حمله به سیامک دهقان‌پور نوشت: بعد از اینکه سیامک دهقان‌پور مصاحبه‌ام را پخش نکرد این سوال برایم پیش آمد که یک ایرانی تا کجا باید پیش برود که ایرانی بودن خود را زیر پا بگذارد و خیانت به دختران ایرانی را اینطور با سانسور کردن ندیده بگیرد. البته پس از اینکه با خانواده سیامک دهقان‌پور بیشتر آشنا شدم به تمام سوالاتم جواب داده شد.

مدیر شبکه جم که در ادامه به فحاشی علیه سیامک دهقان‌پور و همسر وی رو آورد، حمیده آرمیده را از زنان فعال در زمینه همجنسگرایان معرفی کرد و نوشت: دیگر انتظار ندارم از کسی که همسرش اینچنین چهره زنان اسطوره‌ای ایران را لجن مال نشان می‌دهد و از دلسوزان زنان دگرباش است مصاحبه مرا پخش کند و با قاچاق دختران ایرانی مبارزه کند.

سعید کریمیان در پایان ضمن انتشار تصاویر غیراخلاقی دختر دهقان‌پور نوشت: وقتی که عکس «مشیانه» دختر سیامک را به عنوان مدلینگ در یکی از مجله‌های (....) دیدم و وقتی که فهمیدم مشیانه عضو همجنسگرایان واشنگتن است دیگر تعجب نکردم از اینکه سیامک دهقان‌پور با بی‌تفاوتی کامل از قاچاق دختران ایرانی توسط مدیران شبکه من و تو بگذرد، چرا که برای او و خانواده‌اش ارزش‌های انسانی و بویژه زن ایرانی جایگاه خوبی ندارد. اگر سیامک دهقان‌پور بخواهد لجن‌بازی‌های مدیران من و تو را پنهان کند اما با وجود شبکه پورنو هاستلر در کانادا به مدیریت کیوان عباسی، حقیقت را نمی‌تواند بپوشاند. حقیقتی که فریاد پدر و مادران دختران قربانی دامن آنها را می‌گیرد و آنها را رسوا می‌کند. گفتنی است، سانسور مصاحبه جنجالی کریمیان با صدای آمریکا و حمایت‌های این شبکه از من و تو از نفوذ مدیران من و تو در این رسانه دولتی خبر می‌دهد. نفوذی که سبب می‌شود شبکه من و تو و مدیران این شبکه به خطوط قرمزی برای مدیران صدای آمریکا تبدیل شوند.

چندی پیش سایت سی‌ان‌ان طی گزارشی درباره عملکرد مدیران شبکه من و تو، تاریخچه‌ای از شبکه را منتشر کرد که قابل تامل است و البته ارتباط‌های عوامل من و تو را با رسانه‌های دولتی مثل بی‌بی‌سی و صدای آمریکا شفاف‌تر می‌سازد.

سی‌ان‌ان در این گزارش از سابقه حضور مدیر شبکه من و تو در اسرائیل و سرمایه‌گذاری وی در یک شبکه پورنو خبر داد. سی‌ان‌ان در این گزارش از رد پای یهودیان لندن‌نشین که با بی‌بی‌سی و صدای آمریکا نیز ارتباط مستقیم دارند و در راه‌اندازی و سرمایه‌گذاری در شبکه من و تو نقش اصلی را ایفا کردند پرده برداشت.

در بخشی از این گزارش آمده است: کیوان عباسی به پیشنهاد همسرش برای دیدار با رهام هارونی از اعضای تشکیلات یهودیان ایرانی در لندن که با مرجان عباسی نسبت خویشاوندی داشت به آنجا رفت تا برای حمایت از بیزینسش با آنان مذاکره کند. از طرفی آشنایی کیوان با بهروز عباسی (پسرعموی پدرش) که در بخش فارسی صدای آمریکا کار می‌کرد و حسن اعتمادی، پسر دایی یاسمین اعتماد امینی (همسر رضا ربع پهلوی) و عضویتش در انجمن بهائیان ایرانی ایالات متحده، امید کیوان را به آینده دوچندان می‌کرد. ایده و شعارهایی که کیوان عباسی در زمینه تلویزیون‌داری ارائه می‌کرد بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت. این مذاکرات به تشکیل جلساتی با حضور فریبرز و بهروز عباسی و حسن اعتمادی انجامید که نتیجه این جلسات پیشنهاد راه‌اندازی شبکه تلویزیونی جدیدی به کیوان شد.

شبکه من و تو آنلاین

نمونه عکس های منتشر شده مربوط به دختر سیامک دهقانپور در وبسایت سعید کریمیان:

صدای آمریکا

سیامک دهقانپور

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


قدرتمند ترین پکیج رپورتاژ و بک لینک

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
ساخت وبلاگ
اپلود عکس
آپلود عکس با لینک مستقیم
دانلود سریال ایرانی طنز
خرید ساعت مچی
هاست ارزان | خرید هاست
طراحی سایت در تبریز
دانلود رمان

خرید کانکس مسکونی
کسب درآمد اینترنتی
چت روم
ثبت شرکت
ثبت شرکت در کرج
خرید بک لینک ارزان
طراحی سایت در کرج
چت روم
قاصدون

خرید ژل امیزشی
دانلود رمان عاشقانه
تایتان چت
دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم
جملات زیبا از بزرگان | جملات مفهومی
دانلود کلیپ خارجی
اخبار حوادث
مجله زیبایی بانوان
مجله اینترنتی مد
والپیپر های زیبا
دانلود فیلم ایرانی
دانستنی های پزشکی
جملات عاشقانه | عکس های عاشقانه
انجم تفریحی حد و حدود
اس ام اس مناسبتی
دانلود برنامه آشپزی اندروید
دانستنی های جنسی | آموزش روابط زناشویی
مجله تفریحی و سرگرمی
جملات عارفانه | جملات درمورد خدا
دکوراسیون داخلی ایرانی
دانلود آهنگ ایرانی غمگین
دانلود نرم افزار اندروید جدید
مجله تفریحی سرگرمی خر تو خر
آموزش طراحی سایت
دانلود بازی اندروید دخترانه
قران انلاین
طراحی سایت در تبریز
دانلود آهنگ ایرانی
سایت تخصصی ماشین
آبادان نیوز
الوان وب
دانلود اهنگ جدید
چت روم
بیت کوین
چت روم
گالری مدل لباس کودک
فال و طالع بینی
زیست پلاس - مرجع جامع کنکوریها
دانلود آهنگ جدید ایرانی
خرید ساعت کاسیو
علی چت
جوک 19
پایگاه خبری سهامدار نیوز
وایبر سافت
آنتیک موزیک
مجله تفریحی غزاله چت
مجله سرگرمی آلاله چت
خدمات بلاگ | url shortener service
خرید بک لینک
دانلود عکس متن دار با کیفیت HD
مجله تفریحی سرگرمی فانیا
دانلود موزیک پاپ ایرانی
مجله اتو چت
رویا طرح
زرنا نیوز
مجله امگا چت
طنز بازار
شلیل چت
پورتال محیا چت
درهاج چت
چت ایمیل

اف سی بی چت
ابتین چت
مکس نیوز
گلچین 98
مجله فان گپ
پورتال ماهان چت
چت تاپ
نانسی چت
نوز چت
شیدا چت
بزرگترین سایت مرجع ماشین
چت نشین
سلکت موزیک | دانلود آهنگ پاپ
شطرنج اراک
دروغ چت
فروش محصولات ورزشی | ایران پولار
سایت پیچک چت
اسکای پاتوق
افسون چت
محبت چت
سایت تفریحی 200 لاو
باکس نیوز
مجله پارسا گپ
دانلود فیلم و سریال
نوا گیم - دانلود بازی کامیپوتر کم حجم
پی فور فیلم
دانلود والپیپر
جدیدترین عکس های هنرمندان و مد لباس

چت ققنوس
آرال چت
همراه چت
ماه پری چت
بهاره چت
تفریحی چت
پارسینا چت
بروز موزیک
آبنباتی چت
تمدن ها
برترین ها
شارژ0
خونه تو
عشق اول چت
نانو چت
هیدن چت
چت نت
سیاهی چت
کوه چت
رهام چت
چت نو
عشق ابدی
فروشگاه اینترنتی
او موزیک
دانلود کلیپ جدید | عکس خفن
چت ماتیار
پورتال با ما
آنیلا چت
پورتال رومنا
فور چت
دانلود رایگان
آزران دانلود
دانلود فیلم و سریال
پرنس چت
فرار چت
پورتال آرمین
پارسینا چت
پورتال همدان
چت تاپ ناب
فروش بک لینک
تهران روم
تاپ رمان
پورتال برف
سایت ره گوی
قالب وبلاگ

http://www.saclongchamp--pascher.fr/
http://buyviagransa.com/