فصل دوم سریال شهرزاد در شهریور ماه پخش می شود
پورتال acterss
فصل دوم سریال شهرزاد در شهریور ماه پخش می شود
12 مرداد 1395 ساعت 22:0 | بازديد : 134 | نويسنده : | ( نظرات )

قسمت اول شهرزاد فصل دوم در شهریور ماه پخش می شود

شهرزاد فصل دومشهرزاد فصل دوم

پخش قسمت اول شهرزاد فصل دوم - فصل دوم سریال شهرزاد کی شروع میشود

در قسمت فیلم و سریال از دلبرانه، قسمت اول شهرزاد فصل دوم در شهریور ماه را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

 تهیه کننده سریال «شهرزاد» درباره ساخت فصل دوم این سریال اعلام کرد که تاکنون فیلمنامه ۱۰ تا ۱۵ قسمت بعدی آماده شده است و حسن فتحی با وسواس آن را پیش می برد و همچنان بازیگرانی چون ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ،

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “مهر” محمد امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» درباره آخرین زمان کلید خوردن فصل دوم این سریال در شبکه نمایش خانگی بیان کرد: فصل دوم سریال «شهرزاد» بین یک تا ۱۵ شهریور ماه کلید خواهد خورد.

وی درباره این بازه زمانی عنوان کرد: وسواس هایی که حسن فتحی کارگردان سریال دارد یکی از دلایلی است که تولید سریال را کمی به تعویق انداخت چون همه ما ملزم هستیم که کاری باکیفیت به مخاطب عرضه کنیم و در حال حاضر همه شرایط برای تولید سریال آماده است. چالش اصلی فیلمنامه است و از آنجایی که مردم منتظر هستند و برایشان توقعی نسبت به این سریال ایجاد شده، آقای فتحی در تلاش است تا این فصل با کیفیت بهتری از فصل اول تولید شود.

شهرزاد فصل دوم

شهرزاد فصل دوم قسمت اول - سریال شهرزاد - سریال ایرانی شهرزاد - سریال شهرزاد چند قسمت است

۱۰ تا ۱۵ قسمت از فیلمنامه فصل دوم «شهرزاد» آماده شد

تهیه کننده «شهرزاد» درباره اینکه تاکنون چند قسمت از فیلمنامه سریال آماده شده و قرار است این فصل چند قسمت باشد، توضیح داد: کل شاکه داستان طراحی شده و به نگارش درآمده است و حدود ۱۰ تا ۱۵ قسمت نیز آماده شده است. با این حال هنوز کاملا مشخص نیست که این فصل در چند قسمت نوشته خواهد شد و ممکن است همچنان تغییراتی به وجود بیاید.

وی که یکی از سرمایه گذاران سریال «شهرزاد» نیز هست درباره تغییرات قصه در این فصل اظهار کرد: بازیگران اصلی سریال همان شخصیت هایی هستند که در فصل اول حضور داشتند و بنا به مقتضیات داستان بازیگران جدیدی هم به کار اضافه می شوند. لوکیشن های جدیدتری نیز به کار اضافه خواهند شد که بیشتر خارجی هستند.

شهرزاد فصل دوم

مردم منتظر ادامه «شهرزاد» هستند

تهیه کننده «شهرزاد» درباره سریال هایی که در سری های دو و سه موفقیت چندانی کسب نمی کنند و همچنین موفقیت “شهرزاد “در این فصل اظهار کرد: من هم با این موضوع موافق هستم که معمولا تجربه خوبی از سری دوم مجموعه ها و سریال ها نداشته ایم. قصه ای هم که ما به دنبال ساخت آن هستیم «شهرزاد۲» نیست بلکه ادامه «شهرزاد» است چون داستان در نقطه ای تمام شد که تعلیق داشت و مخاطب انتظار داشت بعد از آن را ببیند.

امامی در پایان گفت: در این قصه بازیگران و لوکیشن همان است و ما قرار است ادامه همان داستان را روایت کنیم و فقط در فصل دوم «شهرزاد» کار خلاقه آقای فتحی و نغمه ثمینی این است که به صورت یک سوژه مستقل این اثر را ببینند.

قسمت اول شهرزاد فصل دوم

شهرزاد فصل دوم

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی محصول سال ۱۳۹۴–۱۳۹۳ در ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی محمد امامی است. در ابتدا قرار بود که اسم این سریال «روزی روزگاری عاشقی» باشد اما اسم آن به «شهرزاد» تغییر یافت. داستان سریال «شهرزاد» در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است. نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه می‌باشند. ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و علی نصیریان ایفاگر نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. جشن سریال شهرزاد در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بلیت این جشن در مدت ۴۵ دقیقه اینترنتی فروخته شد، این جشن باحضور عوامل و بازیگران و مردم برگزار شد و از این سریال با ارزش تقدیر به عمل آمد. شهرزاد فصل دوم

داستان

شهرزاد (ترانه علیدوستی) یک دانشجوی پزشکی است که قصد ازدواج با جوانی به نام فرهاد (مصطفی زمانی) را در سال ۱۳۳۲ و زمامداری دکتر مصدق دارد. پدران این دو از افراد گوش به فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ آقا (علی نصیریان) هستند. تحولات ۲۸ مرداد فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبه دار می‌کشد، اما به دست بزرگ آقا نجات پیدا می‌کند. پس از این ماجرا شهرزاد و فرهاد تصمیم به ازدواج می‌گیرند اما در آستانهٔ ازدواج، بزرگ آقا که به دلیل نازایی دخترش (پریناز ایزدیار) از نداشتن وارث در عذاب است با این ازدواج مخالفت می‌کند و دستور می‌دهد که شهرزاد با دامادش (شهاب حسینی) ازدواج کند و ... شهرزاد فصل دوم

معرفی اجمالی

سریال «شهرزاد» به کارگردانی «حسن فتحی» و بازی «ترانه علیدوستی»، «شهاب حسینی» و «مصطفی زمانی» یک سریال عاشقانه است که برای پخش خانگی تولید شده است. داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد. سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان خاطره‌انگیز ایران، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند. این سریال همزمان در کشور آلمان نیز نمایش داده می‌شود و به همین مناسبت در روز ۲۰ مهر ماه مراسم فرش قرمز با حضور بازیگران و دست اندر کاران این سریال در شهر «کلن» آلمان برگزار شد. «سید محمد امامی» تهیه کننده این سریال ۲۸ قسمتی است و «اسماعیل عفیفه» مجری طرح آن است. «شهرزاد» سومین محصول تصویر گستر پاسارگاد است که پیش از این سریال موفق «شاهگوش» و «ابله» را تولید کرده. حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال «شهرزاد»، نویسندگی آن را نیز انجام داده، پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمی‌میرند، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته است.

فصل دوم سریال شهرزاد

شهرزاد فصل دوم

گرافیک، تبلیغات، مدیریت فضای مجازی و رسانه‌ای

شبکه ارتباطی چهره‌ها و مردم با اقداماتی مؤثر و متفاوت، گرافیک، تبلیغات، مدیریت رسانه‌ای و فضای مجازی این سریال را بر عهده دارد. مدیریت و به روزرسانی وبسایت رسمی سریال و ایجاد فروش آنلاین در داخل و خارج از کشور برای نخستین بار از اقدامات اثرگذار در مقابله با دانلودهای غیرقانونی به شمار می‌رود. این وبسایت در رنکینگ الکسا جزو ۲۰۰ وبسایت پربازدید کشور ثبت شد که در نوع خود کم سابقه است. چاپ ویژه نامه‌های تبلیغاتی شهرزادنامه در چند نوبت و پخش میدانی آن در خیابان‌های تهران و برخی شهرستان‌ها توسط کلاه مخملی‌ها در زمان توزیع قسمت‌های آغازین سریال، مدیریت صفحات سریال شهرزاد در شبکه‌های اجتماعی مختلف با بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده، مدیریت کانال شهرزادنامه با بیش از ۱۳۰ هزار عضو در تلگرام، راه اندازی صفحه منو شهرزاد در اینستاگرام و دریافت و نمایش کلیپها و تصاویر ایجاد شده توسط مخاطبان و هواداران و برگزاری مسابقه دابسمش، فروش گردنبند مرغ آمین، ماگ و فلش مموری‌های حاوی قسمت‌های سریال در وبسایت مووی کالا، دریافت هزینه‌های مخاطبانی که سریال را از طریقی غیر از راه قانونی مشاهده نموده‌اند در سامانه حلال کن، پاسخگویی به بیش از ۲۰۰ هزار پیام تلگرامی از سوی مخاطبان، راه اندازی کمپین روز شهرزاد در جهت حمایت از خرید نسخه اصل و چندین طرح نوآورانه دیگر، همه و همه از فعالیتهایی است که شبکه ارتباطی چهره‌ها و مردم برای تبلیغ و ایجاد ارتباط پویا با مخاطبان سریال انجام داده است.

شهرزاد فصل دوم

موسیقی

در قسمت‌های ابتدایی تیتراژ ابتدایی و پایانی این سریال با صدای علیرضا قربانی اجرا شد، ولی از قسمت پنجم به بعد تیتراژ جدیدی با عنوان «کجایی» با صدای محسن چاوشی جایگزین شد.

پیش‌تر دو ترانه «به رسم یادگار» با ترانه‌سرایی حسین صفا و «همخواب» با شعری از وحشی بافقی توسط این خواننده اجرا شد و به عنوان موسیقی متن سریال پخش می‌شود.

ساخت موسیقی متن این سریال در ابتدا به عهده فردین خلعتبری بود، ولی از قسمت هفتم به بعد امیر توسلی آهنگسازی این کار را به عهده گرفت. دست‌اندرکاران تولید و ساخت شهرزاد، در مورد حذف ناگهانی خلعتبری و قربانی توضیحی ندادند و سکوت اختیار کردند.

برخی با استناد به واژه‌هایی خاص در شعر ترانه کجایی با صدای چاووشی، آن را ارجاعی به حصر سران جنبش سبز و وقایع سال ۱۳۸۸ می‌دانند.

شهرزاد فصل دوم

ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

شهرزاد فصل دوم

تیتراژ سریال شهرزاد

فصل دوم سریال شهرزاد چه میشود /  فصل دوم سریال شهرزاد چی میشه / داستان فصل دوم سریال شهرزاد ماجرای فصل دوم این سریال از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید نقش عمه بلقیس را در این سریال قرار است فاطمه معتمدآریا بازی کند. کشمکش او با قباد برای گرفتن قدرت بخشی از قصه فصل دوم است. از طرف دیگر قباد در زمانی که قدرت را در دست دارد شرایطی را مهیا می‌کند که فرهاد از ایران برود و مجبور شود در خارج از کشور زندگی خود را ادامه دهد. همین بخش ها از فصل دوم این سریال در یک کشور خارجی که احتمالا ارمنستان خواهد بود تصویربرداری می‌شود و گروه تولید سریال فصل دوم در تلاش هستند بلافاصله با پایان فصل اول، فصل دوم را کلید بزنند تا بتوانند توزیع آن را از نیمه  سال آغاز کنند. فصل دوم سریال شهرزاد کی به بازار میاد | فصل دوم سریال شهرزاد کی اغاز میشود فصل دوم سریال «شهرزاد» قرار است که در 26 قسمت تهیه و تولید شود و به بازار بیاید.

- - - - - - - - - - - - - - - -

اعلام زمان اکران فیلم دراکولا رضا عطاران +عکس

فیلم حضور بهنوش بختیاری در دورهمی مهران مدیری+لینک دانلود

سوتی در تیتراژ برنامه ماه عسل 95 +عکس



|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قدرتمند ترین پکیج رپورتاژ و بک لینک

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
ساخت وبلاگ
اپلود عکس
آپلود عکس با لینک مستقیم
دانلود سریال ایرانی طنز
خرید ساعت مچی
هاست ارزان | خرید هاست
طراحی سایت در تبریز
دانلود رمان

خرید کانکس مسکونی
کسب درآمد اینترنتی
چت روم
ثبت شرکت
ثبت شرکت در کرج
خرید بک لینک ارزان
طراحی سایت در کرج
چت روم
قاصدون

خرید ژل امیزشی
دانلود رمان عاشقانه
تایتان چت
دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم
جملات زیبا از بزرگان | جملات مفهومی
دانلود کلیپ خارجی
اخبار حوادث
مجله زیبایی بانوان
مجله اینترنتی مد
والپیپر های زیبا
دانلود فیلم ایرانی
دانستنی های پزشکی
جملات عاشقانه | عکس های عاشقانه
انجم تفریحی حد و حدود
اس ام اس مناسبتی
دانلود برنامه آشپزی اندروید
دانستنی های جنسی | آموزش روابط زناشویی
مجله تفریحی و سرگرمی
جملات عارفانه | جملات درمورد خدا
دکوراسیون داخلی ایرانی
دانلود آهنگ ایرانی غمگین
دانلود نرم افزار اندروید جدید
مجله تفریحی سرگرمی خر تو خر
آموزش طراحی سایت
دانلود بازی اندروید دخترانه
قران انلاین
طراحی سایت در تبریز
دانلود آهنگ ایرانی
سایت تخصصی ماشین
آبادان نیوز
الوان وب
دانلود اهنگ جدید
چت روم
بیت کوین
چت روم
گالری مدل لباس کودک
فال و طالع بینی
زیست پلاس - مرجع جامع کنکوریها
دانلود آهنگ جدید ایرانی
خرید ساعت کاسیو
علی چت
جوک 19
پایگاه خبری سهامدار نیوز
وایبر سافت
آنتیک موزیک
مجله تفریحی غزاله چت
مجله سرگرمی آلاله چت
خدمات بلاگ | url shortener service
خرید بک لینک
دانلود عکس متن دار با کیفیت HD
مجله تفریحی سرگرمی فانیا
دانلود موزیک پاپ ایرانی
مجله اتو چت
رویا طرح
زرنا نیوز
مجله امگا چت
طنز بازار
شلیل چت
پورتال محیا چت
درهاج چت
چت ایمیل

اف سی بی چت
ابتین چت
مکس نیوز
گلچین 98
مجله فان گپ
پورتال ماهان چت
چت تاپ
نانسی چت
نوز چت
شیدا چت
بزرگترین سایت مرجع ماشین
چت نشین
سلکت موزیک | دانلود آهنگ پاپ
شطرنج اراک
دروغ چت
فروش محصولات ورزشی | ایران پولار
سایت پیچک چت
اسکای پاتوق
افسون چت
محبت چت
سایت تفریحی 200 لاو
باکس نیوز
مجله پارسا گپ
دانلود فیلم و سریال
نوا گیم - دانلود بازی کامیپوتر کم حجم
پی فور فیلم
دانلود والپیپر
جدیدترین عکس های هنرمندان و مد لباس

چت ققنوس
آرال چت
همراه چت
ماه پری چت
بهاره چت
تفریحی چت
پارسینا چت
بروز موزیک
آبنباتی چت
تمدن ها
برترین ها
شارژ0
خونه تو
عشق اول چت
نانو چت
هیدن چت
چت نت
سیاهی چت
کوه چت
رهام چت
چت نو
عشق ابدی
فروشگاه اینترنتی
او موزیک
دانلود کلیپ جدید | عکس خفن
چت ماتیار
پورتال با ما
آنیلا چت
پورتال رومنا
فور چت
دانلود رایگان
آزران دانلود
دانلود فیلم و سریال
پرنس چت
فرار چت
پورتال آرمین
پارسینا چت
پورتال همدان
چت تاپ ناب
فروش بک لینک
تهران روم
تاپ رمان
پورتال برف
سایت ره گوی
قالب وبلاگ

http://www.saclongchamp--pascher.fr/
http://buyviagransa.com/